søndag den 10. november 2013

Neglebaren: Essies Chinchilly.

I tilfælde af det skulle være gået jeres næser forbi, kan jeg hermed fortælle at efterår/vinter-sæsonen er over os, og det betyder at sommerens vilde neglefarvelade skiftes ud med en mørkere og langt dybere palette.

Essie, Chinchilly

Essies Chinchilly var den første neglelak jeg nogensinde købte selv. Den blev købt for år tilbage, da jeg første gang satte mig for at neglene skulle have en makeover, men dengang blev det ikke rigtigt til noget – Indså hurtigt at det er sværere at ordne negle end det ser ud!

I sommers besluttede jeg mig så igen for at give neglelak en chance, og denne gang har jeg holdt ved. Jeg går ikke med neglelak hver dag, men det sker da, at jeg finder neglekittet frem og går i krig.

Min neglelak samling (hvis man kan tillade sig at kalde en beholdning på 4 lakker en samling) består hovedsagligt af kraftige sommerfarver som jeg har ansksffet mig henover sommeren. Chinchilly er den eneste jeg ejer, som kan siges at have en efterår/vinter feel.

Essie, Chilly
Seche, Vite Dry Fast Top Coat

Chinchilly er en del af Essies faste kollektion og farven er en mellemgrå tone, som i et bestemt lys har en svag undertone af lavendel. For at få farven som ses i glasset, er jeg nødt til at lægge minimum 2 lag, nogle gange 3, men det er ganske normalt at lægge 2 lag. Med en overlak som vist på billedet, kan jeg få lakken til at holde 4-5 dage uden de helt store ”må-bare-fjerne-lakken-NU”-skader.

Hvilken neglelak er jeres yndlings her i de kolde måneder? Jeg lader mig gerne inspirere!

//Kærlige Tanker Beautybombinen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar!